UBL bestanden

Om SnelStart betaallinks te kunnen gebruiken, moet er bij ieder factuur een UBL bestand gestuurd worden. Dit UBL bestand eindigt altijd met .xml en wordt door SnelStart aangemaakt.

Wat als het UBL bestand niet automatisch toegevoegd wordt?

Soms is het zo, dat UBL bestanden niet automatisch toegevoegd worden. In de onderstaande stappen wordt uitgelegd hoe dit geactiveerd kan worden.

Stap 1: Ga naar de klantkaart door in SnelStart naar Klanten te gaan en vervolgens te klikken op uw klant.

Stap 2: Zorg dat UBL-bestand meesturen (in de nieuwe klantenkaart) of UBL bestand als bijlage (in de oude klantenkaart) aangevinkt is.

Nieuwe klantenkaart:

Oude klantenkaart:

Stap 3: Klik op opslaan

Bij de volgende factuur, wordt het UBL bestand automatisch toegevoegd aan de bijlagen.

Heeft u een vraag?

Vul dan hier het formulier in. Ons support team staat klaar om uw vraag te beantwoorden.